2014. április 9., szerda

A SZAVAZÁS LEZÁRULT!


Ma éjfélkor lezárult a szavazás az oldalon! 

Innentől kezdve senki szavazatát nem fogadjuk el, aki a megadott határidő után adja le a pontjait!
Akinek a szavazata valamilyen módon hibás volt: /Nem volt megfelelő a számozás, vagy nem látta el névvel a szavazatát/ azt sajnos kénytelenek voltunk törölni. 

Mindenkinek köszönjük szépen a részvételt! Az íróknak mostantól lehetőségük van rá, hogy válaszoljanak a nekik küldött véleményekre.

Pár napig elleszünk a számolással, és az ellnőrzéssel, amint tudjuk a pontos végeredményt, jelentkezünk!


Így, a szavazás lezárása után pedig végre lehullik a lepel, és nyilvánosságra hozzuk, hogy melyik íróhoz melyik történet tartozik!

1. Délibáb - Luna L
2. Bűnbocsánat - Kasszandra Berett
3. Meglepetés - Alexis Byrd
4. Lélekvesztő - Hamiltonfan
5. In Labris Veritas - Zsebegér
6. Vesztegzár - HeavenInHell
7. Boldogok, mint a galambok - ZerAlexandra Minka
8. Megszerezni könnyű... - Merjoe
9. Ne feledd: Szeretlek! - Spirit Bliss
10. Utolsó csók - Victoria Gold
11. Ez a rettenetes szív dobog - Zajec
12. Kíváncsiság - missyleda
13. CsEDM akció - Heki
14. Szörnyű igazság - KyriaEternal
15. A hajnali nap sugarai - Anna Esyae Bates
16. Párterápia, következményekkel - Cartwright
17. Per - Velox
18. A sárkány ügyvédje - zsuzsanna1987
19. Sátántangó - Kis Csibi

Üdvözlettel: Etti és Ninell

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Szervezők!
A játék egy élmény volt. Sokat tanultam belőle. Köszönöm alásan, hogy részt vehettem.
Minden kedves írótársamnak gratulálok. Szerintem nagyon szép történetek születtek. Látszik, hogy mindenki sok munkát fektetett a művébe.
Üdv:
HeavenInHell :-)

Nu_Zajec írta...

Kedves mindenki, írók, pontozók, szervezők!

Köszi mindent, jó kis játék volt :) A véleményezőknek külön írtam a történetem alá, nincsenek ám elfelejtve ők sem :)

Zajec

Unknown írta...

Nagyon örülünk, hogy jól szórakoztatok! Mi nem is lehetnénk büszkébbek a versenyzőinkre! Köszönjük, hogy részt vetettek az általunk szervezett első kihíváson!

Üdv: Etti és Ninell

missyleda írta...

Sziasztok! Kedves mindenki, aki részt vállalt ebben a kihívásban!
Nagyon nagy élmény volt számomra. Örülök, hogy részese lehettem. Köszönöm, az áldozatos munkáját mind a szervezőknek, mind az íróknak, mind a kritikusoknak.
Üdv: missyleda

Alexis Byrd írta...

Én is nagyon szépen köszönöm, hogy részt vehettem! Nagyon sokat tanultam, és legközelebb is jövök.

Megjegyzés küldése